اخبار گوناگونخبر

قفل مدیریت شهری مشهد با انتخاب سعیدی کیا گشوده شد

سکان دار مدیریت شهری مشهد سرانجام پس از بررسی های فراوان اعضای چهارمین دوره شورای شهر مشهد انتخاب شد و حال همگان منتظرند تا سعیدی کیا نیز نظر نهایی و قطعی خود را برای دریافت این سمت اعلام کند…

قفل مدیریت شهری مشهد با هزاران اما و اگر و انجام مذاکرات متعدد اعضای شورای شهر در نهایت با انتخاب سعیدی کیا گشوده شد و حال انتظار می رود در دقیقه ۹۰ نام گزینه های دیگری در لیست بررسی پارلمان شهری قرار نگیرد و بیش از این کار انتخاب شهردار مشهد به وقت اضافه کشیده نشود.

shar mashhad 23345

به گزارش خبرنگار مهر، سکان دار مدیریت شهری مشهد سرانجام پس از بررسی های فراوان اعضای چهارمین دوره شورای شهر مشهد انتخاب شد و حال همگان منتظرند تا سعیدی کیا نیز نظر نهایی و قطعی خود را برای دریافت این سمت اعلام کند.

انتخاب سعیدی کیا انتظارات بسیاری را برآورده نساخت

موضوع انتخاب و بررسی محمد سعیدی کیا به عنوان کلید دار نهایی مدیریت شهری مشهد در بهت و ناباوری صورت پذیرفت و توقعات برخی را بسیار بالا و انتظارات بسیاری را نیز برآورده نساخت.

اگر چه این انتخاب خنده را بر لبان بسیاری قرار داد اما ناراحتی و ناامیدی را نیز بر چهره بسیاری از افراد به ویژه صاحب نظران حوزه شهری قرار داد و حال سوال بسیاری از افراد این است که چرا با وجود گزینه های بومی فراوان اعضای چهارمین دوره شورای شهر مشهد روی به گزینه های ملی آورده اند.

اقبال اعضای شورای شهر نسبت به گزینه های ملی

یکی از اعضای شورای شهر در این رابطه به خبرنگار مهر می گوید: بنده شخصا یکی از افرادی بودم که انتظار داشتم از گزینه ها و افراد بومی برای سمت شهرداری مشهد استفاده شود اما سایر اعضای شورای شهر با این نظر مخالف بودند و نسبت به گزینه های ملی اقبال نشان دادند و بنده نیز به این نظر احترام می گذارم.

غلامرضا بصیری پور می افزاید: در جلسات غیر علنی شورای شهر مشهد بیشتر اعضا بر استفاده از گزینه های ملی اصرار داشتند و بنده نیز اگر چه به افراد توانمند بومی معتقدم اما با نظر اعضای شورا کنار آمدم.

انتخاب سعیدی کیا را به فال نیک می گیریم

وی تصریح می کند: اعضای شورا با انتخاب گزینه ملی به دنبال ارتقاء موقعیت مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی جهان بودند و باید این انتخاب را به فال نیک گرفت.

وی ادامه می دهد: انتخاب محمد سعیدی کیا نیز قابل قبول است و باید از این فرصت برای گسترش ارتباطات ملی و تعامل با دولت و مجلس برای ارتقاء جایگاه پایتخت معنوی استفاده کرد.

وی یادآور می شود: شهر مشهد امروز بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد چرا که شهردار مشهد باید در سایه این آرامش به تعامل با دولت و توسعه و آبادانی پایتخت معنوی بپردازد و با دور بودن از حاشیه سازیها دومین کلانشهر مذهبی جهان را مدیریت کند.

اعضای شورای شهر و شهردار دست در دست هم حرکت کنند

این عضو شورای شهر مشهد عنوان می کند: مشهد شهری فراملی است و باید در صورتی که سعیدی کیا نظر نهایی خود را برای دریافت این سمت اعلام کرد اعضای شورای شهر و شهردار دست در دست هم در حوزه اجراء و نظارت به خوبی اقدام کنند.

بصیری پور اظهار می کند: روند انتخاب و بررسی شهردار مشهد به صورت دقیق و کاملا حساب شده صورت پذیرفت و امیدواریم با موافقت قطعی سعیدی کیا این بار سنگین از دوش شورای چهارم به خوبی برداشته شود.
shahre mashhad 23346

مدیریت صحیح شهر به دست فردی توانمند و لایق

به گفته وی امروز باید افراد موافق و مخالف به انتخاب شورای چهارم احترام بگذرانند و با همدلی و تعامل اجازه دهند تا شهر به پیشرفت هر چه بیشتر خود دست یابد.

وی تاکید می کند: بسیاری از افراد ممکن است نسبت به این انتخاب واکنش مثبتی نشان دهند اما باید قبول کرد که در یک انتخاب ممکن است همه افراد رضایت نداشته باشند و آنچه که مهم است مدیریت صحیح شهر به دست فردی توانمند و لایق است.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر مشهد نیز با اشاره به انتخاب سعیدی کیا می گوید: مذاکرات با سعیدی‌کیا انجام شده و او در حال حاضر باید تصمیم نهایی خود را برای دریافت این پست بگیرد.

سعیدی کیا به احتمال زیاد شهردار مشهد می شود

جلال فیاضی تصریح می کند: سعیدی کیا تمایل دارد که شهردار مشهد شود و با انجام مذاکرات شورای شهر به احتمال زیاد وی شهردار پایتخت معنوی خواهد شد.

وی بیان می کند: انتخاب وی برای سمت شهرداری مشهد انتخاب خوبی است چرا که می تواند ارتباطات ملی را گسترش دهد و زمینه رشد و پیشرفت هر چه بیشتر این شهر را فراهم سازد.

با انتخاب محمد سعیدی کیا برای شهرداری مشهد و تصمیم قطعی وی برای دریافت این سمت دوران سرپرستی ابوالفضل انتظاری نیز به سر می رسد و کلید مدیریت شهری مشهد پس از محمد پژمان در دستان سعیدی کیا قرار می گیرد.

 

منبع : خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا