عمومی

بهترین نرم افزار ها برای فریلنسران در سال ۲۰۲۲

در نظر گرفتن ماهیت فراگیر کار آزاد و انواع تخصص هایی که می توانند با مشاغل مستقل مرتبط شوند، ضروری است. در این مقاله، ما چندین دسته از برنامه های فریلنسری و وب سایت های فریلنسری را مورد بحث قرار می دهیم. تغییر پسورد ایمیل یاهو

۱٫ Mind42

در حالی که نقشه ذهنی تمرینی نیست که همه از آن استفاده کنند، یک برنامه نقشه ذهنی می‌تواند به استفاده از این ابزار بهره‌وری کمک کند.

برای انجام این کار، Mind42 را می توان استفاده کرد زیرا بهترین برنامه رایگان نقشه برداری ذهنی است. یک فریلنسر می تواند از آن برای سازماندهی افکار و فرآیندهای مرتبط با تکالیف استفاده کند و بنابراین در مورد آنچه باید انجام شود واضح تر شود.

۲٫ MyLifeOrganized

برای افرادی که خدمات فریلنسری ارائه می دهند، سازمان کلیدی است.

این نرم افزار را می توان در صورت بروز عوارض با مدیریت وظایف و سازماندهی اهداف مورد استفاده قرار داد.

MyLifeOrganized به دلایل متعددی عالی است: خودکار است و می‌تواند فهرست‌های مختلف کارهایی را تولید کند و وضعیت‌های اولویت‌دار را در آن تکالیفی قرار دهد که نیاز به تکمیل فوری دارند.

۳٫ SyncBackFree

وقتی صحبت از مدیریت فایل به میان می آید، برای یک فریلنسر (به ویژه فریلنسرهای فناوری اطلاعات) داشتن نرم افزاری ضروری است که به پشتیبان گیری، همگام سازی و بازیابی فایل ها در مواقع ضروری کمک می کند. برنامه هایی مانند SyncBackFree می توانند در زمان حال و آینده صرفه جویی کنند. حذف اکانت جیمیل از گوشی اندروید

تمام پروژه های فریلنسری با پرداخت به پایان می رسد. بنابراین، فریلنسرها به مهارت های تنظیم فاکتورهای کافی برای دریافت پول نیاز دارند. در زیر لیستی از بهترین برنامه های حسابداری و صورتحساب است که زندگی را بسیار آسان تر می کند:

۴٫ فاکتور

این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار غنی برای راحتی بیشتر است.

در حین کار می توانید از این اپلیکیشن برای پیگیری مهلت ها، محاسبه هزینه ها و حتی اطلاع از مسافت پیموده شده خودروی آنها استفاده کنید.

میخواهی بیشتر بدانی؟

پذیرش پرداخت نیز از طریق ابزار پس از صدور فاکتور امکان پذیر است.

۵٫ موج

برای کسانی که از نوشتن فاکتور یا انجام هر کار دیگری مرتبط با حسابداری می ترسند، این نرم افزار مستقل می تواند به یک کشف تبدیل شود.

به دلیل طراحی زیبایش که حسابداری را بسیار کم استرس و پیچیده می کند متفاوت است.

با استفاده از این ابزار، هر کسی از مترجمان آزاد گرفته تا تصویرگران مستقل می تواند فاکتورها را برای مشتریان ارسال کند، پرداخت ها و دریافتی ها را برآورد کند.

از جمله مزایای دیگر عبارتند از:

  • پذیرش پرداخت کارت اعتباری
  • داشتن یک داشبورد واحد
  • و قادر به مدیریت تمام عملیات حسابداری تنها با استفاده از یک ابزار.

۶٫ Shoeboxed

این ابزار می تواند به آن دسته از فریلنسرهایی که نمی توانند رسیدهای خود را مدیریت کنند و به راحتی در آنها گم می شوند کمک شایانی کند.

Shoeboxed امکان اسکن و سازماندهی رسیدها و تولید بعدی گزارش های هزینه را فراهم می کند.

۷٫ نعناع

هیجان انگیز ترین قسمت:

این به کاربران اجازه می دهد تا تمام حساب های مالی را در یک ابزار قرار دهند که آنها را ذخیره می کند و متعاقباً کمک حسابداری ارائه می دهد.

مثال می خواهید؟

پیگیری قبض

نظارت بر هزینه

آنالیز مالی

بودجه بندی

ردیابی سرمایه گذاری

نعنا نیز به دلیل رایگان بودن آن بسیار محبوب است، بنابراین برای دریافت کمک حسابداری مناسب نیازی به پرداخت نیست.

۸٫ FreshBooks

این برنامه برای فریلنسرهایی است که نمی توانند از رابط های پیچیده برای نیازهای حسابداری خود استفاده کنند.

FreshBooks یک برنامه ابری است که طراحی ساده ای دارد و بنابراین استفاده از آن برای اهدافی مانند هزینه ها و زمان، پرداخت با کارت اعتباری و موارد دیگر بسیار راحت است.

حتی بیشتر:

این برنامه برای همه دستگاه ها و پلتفرم ها برای راحتی بیشتر در دسترس است.

۹٫ Due

برای کسانی که به امنیت کیف پول دیجیتال خود اهمیت می دهند، Due اپلیکیشنی است که راه امنی را برای مدیریت پرداخت ها و سیستم های صورتحساب به فریلنسرها ارائه می دهد.

بهترین قسمت:

این برنامه برای ردیابی زمان برای فریلنسرهای فردی یا حتی کل تیم ها موثر است.

فریلنسرها می توانند هم در پروژه های کوتاه مدت و هم در پروژه های بلندمدت کار کنند که همگی به مدیریت دقیق نیاز دارند. لیست برنامه‌های زیر شامل سه ابزار پرکاربرد است که به مدیریت پروژه کمک می‌کنند و باعث می‌شوند کار آزاد کمتر بدون استرس باشد.

۱۰٫ ترلو

از آنجایی که فریلنسرها با پروژه‌هایی مواجه می‌شوند که باید به صورت تیمی کار کنند، برای بهینه‌سازی همکاری به یک برنامه مدیریت پروژه انعطاف‌پذیر نیاز است.

Trello یک ابزار عالی برای این کار است زیرا امکان مرتب سازی و فیلتر کردن آسان وظایف مربوطه را برای به اشتراک گذاشتن آنها با هم تیمی ها فراهم می کند.

این چیزی است که گیرت می آید:

به جای گم شدن در دنباله ایمیل ها یا پیام های واتساپ، کاربر می تواند پروژه ها را به عنوان لیست های تابلوی اعلانات که از پست های جداگانه ساخته شده اند تجسم کند. مدیریت چنین سیستم تجسمی بسیار ساده تر است و بنابراین مؤثرتر است. حتی یک شرکت مستقل می تواند از Trello برای مدیریت فریلنسرها استفاده کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا