خبرخبر ورزشی

لیدر پرسپولیس منبع پول خلعتبری را لو داد

سایت شخصی یکی از لیدرهای پرسپولیس دیروز هویت فرد خیّری که گفته می شود هزینه فسخ قرارداد خلعتبری با باشگاه عجمان را پرداخت کرده فاش کرد. این سایت در خبری از فردی با نام اختصاری الف.ی نام برد.

این فرد خیّر یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است که در دوره مدیرعاملی علی پروین عضو هیئت مدیره و یکی از همان افرادی بود که پروین به واسطه سرمایه آنها تیمداری می کرد و بعدها هر بار می گفت پرسپولیس را به ما بدهید، به ما و دوستانمان تا آن را مدیریت کنیم…

khalatbari 578

سایت قانون آنلاین نوشت این فرد خیّر یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است که در دوره مدیرعاملی علی پروین عضو هیئت مدیره و یکی از همان افرادی بود که پروین به واسطه سرمایه آنها تیمداری می کرد و بعدها هر بار می گفت پرسپولیس را به ما بدهید، به ما و دوستانمان تا آن را مدیریت کنیم.

او صاحب اصلی سورتمه بود، نمایشگاه اتومبیلی که همه به نام علی پروین می شناختند. نام کامل او احمد یوسفی است، همان کسی که در موضوع شکایت وینگادا مشکل مالی پرسپولیس را حل کرد.

بخشی از خبر سایت سکوی سرخ متعلق به یکی از لیدرهای پرسپولیس که این موضوع را لو داده و به هدایتی طعنه زده است: «اگر مشکل خاصی پیش نیاید ساعت ۱۴ جلسه مهمی در خیابان آل مکتوم دبی برگزار خواهد شد. محل این قرار دفتر آقای الف.ی همان فردی که از او به عنوان فرد خیّر نام برده می شود. ما به خوبی الف.ی را می شناسیم و سال هاست که شاهد حمایت های پشت پرده او از پرسپولیس هستیم اما مصلحت هایی وجود دارد که بهتر است فعلا بیشتر از این گفته نشود. او حتی در پرونده وینگادا هم که رابط شرکت سپنتا بود دنبال تبلیغ نبود. برعکس برخی آقایان که هیچ کاری برای تیم نکرده اند ولی هر وقت چنین مشکلاتی به وجود می آید سریع از طریق دوستان رسانه ای شان خودشان را با تعاریف جعلی عابربانک و … جلو می اندازند. ما پیگیر آخرین وضعیت خلعتبری بودیم و قول گرفتیم تا کاربران خوب سکوی سرخ را از آخرین اتفاقات این جلسه مهم باخبر کنیم. فقط باید تا ساعت ۱۴ چهارشنبه صبر کنید تا اخبار خوشی از جلسه افرادی که در طبقه یازدهم ساختمان اداری که در کنار هتل کنکورد دبی برگزار می شود، بیرون بیاید.»

منبع : برترین ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا