خبرخبر سیاسی

تذکر لاریجانی به نمایندگان درپی اتفاقات دیروز

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی رسمی صبح امروز پارلمان، درباره اتفاقات و مسائل پیش آمده روز گذشته نکاتی را به نمایندگان مجلس در سخنان کوتاهی متذکر شده است…

نمایندگان مجلس صبح امروز پیش از آغاز رسمی جلسه علنی خانه ملت، در نشستی غیرعلنی و غیررسمی، مسائل و اتفاقات عصر روز گذشته را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

larijani 46677

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی رسمی صبح امروز پارلمان، درباره اتفاقات و مسائل پیش آمده روز گذشته نکاتی را به نمایندگان مجلس در سخنان کوتاهی متذکر شده است.

در این جلسه غیررسمی نحوه بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی و رای اعتماد به کابینه معرفی شده و همچنین اتفاقات عصر روز گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفتت.

خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کسب اطلاع کرده که رئیس مجلس در این جلسه غیر علنی و غیر رسمی به نماینگان متذکر شده که با توجه به پخش زنده نشست‌های علنی مجلس، شئونات را رعایت کنند و از کسی نام نبرند، همچنین برای دفاع از هر موردی از مقام معظم رهبری مایه نگذارند.

همچنین رئیس مجلس گفته است که حرف ما در هیئت رئیسه این بود که چون خسته بودید، اتفاقات روز گذشته رخ داده است، به همین دلیل امروز تا ساعت ۱۸ جلسه علنی خواهیم داشت.

به گزارش فارس، عصر روز گذشته پس از آنکه نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در سخنانی به عنوان مخالفت وزیر پیشنهادی بهداشت خطاب به نمایندگان گفت که شما به خاطر پول آقای هاشمی از او دفاع می کنید و گرنه اگر او وزیری از مستضعفین جامعه بود، از او دفاع نمی‌کردید، این جملات خشم نمایندگان مجلس را برانگیخت و موجب اعتراضات و انتقادات شدید وکلای ملت نسب به سخنان قاضی‌پور شد.

همچنین تاج‌گردون نماینده گچساران و پیرموذن نماینده اردبیل هنگم نطق قاضی‌پور مدام به وی می‌گفتند که از پشت تریبون پایین بیا و این مسئله هم اعتراض شدید جواد جهانگیرزاده دیگر نماینده ارومیه را برانگیخت و خواستار بیان تذکر و انتقاد نسبت به این رفتار برخی نماینگان مجلس شد.

منبع : برترین ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا