خبرخبر ورزشی

درد سر در پی مصاحبه با ۹۰

وقتی ملی‌پوش فوتسال بانوان روی خط برنامه ۹۰ آمد و گلایه‌های تندی از مسئولان فدراسیون انجام داد، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که این حرف‌ها تا این حد برایش دردسرساز شوند…

زارعی در آن برنامه صرفا از مشکلاتش گفته بود: «من در روستا زندگی می‌کنم و آن‌قدر درآمد بالایی ندارم که بخواهم هر روز به تهران سفر کنم.

dare sar pi mosahebe 556
به گزارش افکارنیوز ، وقتی ملی‌پوش فوتسال بانوان روی خط برنامه ۹۰ آمد و گلایه‌های تندی از مسئولان فدراسیون انجام داد، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که این حرف‌ها تا این حد برایش دردسرساز شوند.
فهیمه زارعی انتقاداتش را از نحوه برگزاری مراسم تقدیر و روی سکو نرفتن بانوان در برنامه ۹۰ و برخی رسانه‌های دیگر مطرح کرد و حالا به خاطر همان مصاحبه‌ها به کمیته انضباطی احضار شده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال زنان ایران در باره احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید: این احضار به دلیل مصاحبه با رسانه‌ها اعلام شده است اما من اگر صحبتی کردم برای دفاع ازحق بوده و توهین محسوب نمی‌شود. نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی مرا احضار کرده است!

فهیمه زارعی ادامه می‌دهد: در آخرین مصاحبه‌ام با رسانه ملی، حقایقی را بیان کردم که حالا شنیده‌ام به‌خاطر همان سخنان به کمیته انضباطی احضار شده‌ام.این برنامه از رسانه ملی پخش شده است و من در این مصاحبه به هیچ کس توهین نکردم و تنها در مورد حق خودم صحبت کردم.

بینندگان تلویزیون خاطرشان هست که زارعی در آن برنامه صرفا از مشکلاتش گفته بود: «من در روستا زندگی می‌کنم و آن‌قدر درآمد بالایی ندارم که بخواهم هر روز به تهران سفر کنم.» اما حالا او باید با همین شرایط یک بار دیگر راهی تهران شود تا در کمیته انضباطی پاسخگو باشد. زارعی می‌گوید: «البته این را هم شنیده‌ام که می‌گویند مبلغ قرارداد من با تیم ملی حفاری اهواز هشت میلیون بوده و شرایط مالی من مساعد است.»

با همه این حرف‌ها، فهیمه زارعی، اهل بشاگرد، شرایط مالی‌اش مساعد نیست و تازه باید یک بار دیگر خودش را به تهران برساند تا در مورد گلایه‌هایش در رسانه‌ها سین‌جیم شود!

منبع : افکار نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا