خبرخبر سیاسی

پیام آیت الله بهجت به احمدی نژاد چه بود؟

آقای احمدی نژاد می خواهد به دیدن آیت الله بهجت برود، آیت الله بهجت که مرجع سیاسی نبودند و یک انسان عرفانی و اخلاقی بودند…

محمد صدر معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه در دوران اصلاحات در بررسی رویکرد سیاست خارجی دولت احمدی نژاد به انتقاد از دولت نهم و دهم پرداخت.

mohhamad sadr 67878

وی نتیجه طرح مسائلی مانند هولوکاست را در راستای منافع اسرائیل دانست و گفت: «هیچ رژیمی به اندازه اسرائیل از طرح هولوکاست سود نبرد».

صدر با انتقاد از هشت سفر احمدی نژاد به نیویورک گفت: «ایشان در سازمان ملل دعای فرج می خوانند و بعد راجع به امام زمان بحث می کنند». وی با اشاره به طرح موضوع هاله نور بعد از سفر نیویورک در دیدار با آیت الله جوادی آملی گفت: آقای احمدی نژاد می خواهد به دیدن آیت الله بهجت برود، آیت الله بهجت که مرجع سیاسی نبودند و یک انسان عرفانی و اخلاقی بودند، آقای احمدی نژاد را نمی پذیرند و این ملاقات انجام نمی شود، در تماسی با آیت الله بهجت می گوید:«می خواستم آقا را ببینم». اشان می گویند:«وقت ندارند». می گوید:«پیامی برای ایشان دارم». پسر آقای بهجت می گویند بفرمایید؛ می گوید:«به ایشان بگویید که من رفتم در سازمان ملل سخنرانی کردم و دوازده بار اسم امام زمان را بردم و نام امام زمان را در آنجا مطرح کردم».

صدر در ادامه گفت:«آیت الله بهجت به پسرشان می گویند که به آقای احمدی نژاد بگویید شما که آنجا رفتید کاش مسائلی را مطرح می کردید که مشکلی از مشکلات ملت ایران را حل کند، طرح این قضایا مشکلی را حل نمی کند».

منبع : شفاف نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا