خبر

اکثر زنان در هند به دنبال کسب مهارت برای پیشرفت شغلی هستند

یک نظرسنجی نشان می دهد که حدود ۹۰ درصد از زنانی که در هند مصاحبه شده اند موافق هستند که مهارت های جدیدی وجود دارد که آنها باید یاد بگیرند تا در شغل فعلی خود پیشرفت کنند یا به شغل بهتری بروند. مهارت تصمیم گیری چیست

طبق یک نظرسنجی، از آنجایی که همه‌گیری همچنان ادامه دارد، اکثر زنان (۹۰ درصد از پاسخ‌دهندگان) در هند مشتاق به دست آوردن مهارت‌های جدید برای پیشرفت در موقعیت فعلی خود یا حرکت به سمت شغل بهتر هستند.

بر اساس نظرسنجی جهانی یادگیرندگان پیرسون در سال ۲۰۲۱، بیش از ۸۸ درصد از زنان مورد بررسی در هند خواهان بهبود مهارت‌ها و توانایی‌های خود برای اشتغال‌پذیری هستند در مقایسه با ۹۷ درصد در برزیل و ۹۰ درصد در مکزیک.

حدود ۹۰ درصد از زنان مصاحبه شده در هند موافق بودند که مهارت های جدیدی وجود دارد که آنها برای پیشرفت در شغل فعلی خود یا رفتن به شغل بهتر نیاز دارند.

با این حال، در سطح جهانی، ۸۳ درصد احساس کردند که این بیماری همه‌گیر باعث شده است که بدانند مهارت‌های جدیدی وجود دارد که باید آنها را توسعه دهند.

بر اساس این نظرسنجی، بیش از یک سوم زنان در ایالات متحده (۴۴ درصد)، برزیل (۳۹ درصد) و بریتانیا (۴۳ درصد) فکر نمی کنند که از عهده آموزش های مورد نیاز برای فرصت های کاری جدید برآیند.

نظرسنجی جهانی یادگیرنده پیرسون توسط Morning Consult از ۱۷ آگوست تا ۵ سپتامبر ۲۰۲۱ بین ۱۰۰۰ زن در شش کشور ایالات متحده، بریتانیا، برزیل، هند، مکزیک و چین انجام شد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۸۹ درصد زنان هندی در تلاش برای ایجاد تعادل بین کار در خانه و مراقبت از خانواده غرق شده‌اند، در حالی که ۸۱ درصد احساس می‌کنند که این بیماری همه‌گیر باعث شده است که استقلال مالی کمتری داشته باشند.

Why Is Modern Dating So Hard—Especially For Ambitious Women? - Valenti Matchmaking

در این گزارش آمده است ۶۸ درصد از پاسخ دهندگان احساس می کنند که بهبودی زنان از پسرفت اقتصادی ناشی از همه گیری بیش از ۱۰ سال طول می کشد و ۸۵ درصد موافق بودند که این بیماری همه گیر زنان را در شرایط اقتصادی آنها بیشتر پایین آورده است.

طبق گفته ۲۷ درصد از زنانی که برای این نظرسنجی مصاحبه کردند، “مسئولیت های خانگی” به عنوان بزرگترین مانع برای توسعه مهارت در کشور ذکر شد.

این فاش کرد که اکثر پاسخ دهندگان در هند (۸۴ درصد) که به دنبال کار هستند، نگران شغل جدیدی هستند که به آنها اجازه می دهد به مسئولیت های خانگی خود ادامه دهند.

در همین حال، این نظرسنجی نشان داد که در هند، زنان در جستجوی کار بیشتر تمایل دارند تا به شبکه متصل شوند، در حالی که ۱۸ درصد گزینه‌های آموزشی ارائه شده توسط کارفرمای خود را نیز بررسی کرده‌اند.

بر اساس این نظرسنجی، حدود ۳۵ درصد از زنان در برزیل، ۳۷ درصد در مکزیک و ۲۱ درصد در هند قصد دارند در سال آینده کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

مهارت های دیجیتال

بیشتر معلمان تمایلی به پذیرش فناوری ندارند. مهارت های اولیه رایانه، استفاده از اینترنت، دستگاه های تلفن همراه و رسانه های اجتماعی می تواند کلاس درس را به یک مکان آموزشی هیجان انگیز تبدیل کند.

بنابراین، نظر شما در مورد ۱۵ مهارت برتر چیست؟ این مجموعه‌ای سریع از برخی مهارت‌های کلیدی بود که در ایجاد برابری و کمک به ما در موفقیت در تلاش‌هایمان حیاتی هستند. تزیین کیک تولد

ما مطمئن هستیم که مایلید به آنچه گفته شد اضافه کنید و مکمل این باشید که چگونه زنان می توانند تأثیر قابل توجهی در جامعه داشته باشند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا