اخبار گوناگونخبر

“احسان علیخانی” در “ماه عسل” شرمنده مردم شد

“علیخانی” با آغاز یک “ماه عسل” دیگر، گفت:سلام به تک تک همه ی شما عزیزان که این همه به ما لطف دارید…

شب گذشته در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، برنامه “ماه عسل” با اجرا و تهیه کنندگی “احسان علیخانی ” در لحظات ناب افطار میهمان دلهای زیبا و عرفانی روزه داران شد و مخاطبان همیشگی اش را به خود همراه کرد.
ehsan alikhani4566
“علیخانی” با آغاز یک “ماه عسل” دیگر، گفت:سلام به تک تک همه ی شما عزیزان که این همه به ما لطف دارید.

پس از پخش تیتراژ “علیخانی “عنوان کرد: هرچه بگم ،کم گفتم ،ولی بگذارید بگم که از این همه ابراز محبت و لطف به برنامه خودتان ،بابت حال قشنگ و به یادماندنی که برای همه ی ما رقم خورد، خیلی خجالت زده  هستم و شرمنده ام کردید.

من در پلاتو آخر برنامه دیروز خدا را صادقانه شکر کردم و گفتم این ذوق را نمی شود پنهان کرد.

اتفاقی در “ماه عسل” رقم خورد که سازمان صداو سیما  هم درگیر آن شد.

برنامه شب گذشته خیلی خوب بود البته محبت شما بی شمار بود به خاطر دل ظریف ،پوست پیازی ووسیع شماست که جا برای همه ی آدم ها در دلتان است، خداروشکر بابت این ماجرا.

وی در خصوص واگذاری سرپرستی “شاهین به خانواده “میلاد” اذعان کرد: ما خیلی برای این اتفاق تلاش کردیم و با سازمان بهزیستی در این باره صحبت کردیم وگرنه سرپرستی یک فرزند به این سادگی نیست اما این خانواده خودشان را اثبات کرده بودند.

خدارو صد هزار مرتبه شکر می کنم و می خواهم به یک عهدی که با خدای بزرگ بستم در محضر چشمان شما عمل کنم، دیروز من نگران بودم که این حرکت در نیاید چرا که ما ریسک کرده بودیم برای اینکه قصد یک سوپرایزخوب داشتیم بنابراین صلوات نذر کرده بودم دوست دارم با نفس های قیمتی شما و تمام کسانی که بغض کردند شما هم با ما همراهی کنید و در این ثانیه ها برمحمد و آل محمد صلوات بفرستید و بعد استودیوی “ماه عسل” با صدای عوامل پشت صحنه به عطر صلوات مزین شد.

بعد” علیخانی “گفت: برای شاهین آرزوی خوب داریم و برای خوشبختیشون دست می زنیم بعد هم صدای کف زدن عوامل درفضای” ماه عسل “پیچید در این زمان “علیخانی” با خنده گفت:چرا این کار را می کنید ؟مگه مسابقه کلیده؟

در ادامه اظهار کرد:دیشب شهردار پردیس و همسایگان خانواده پیغمبری، مراسم استقبال با شکوهی از این خانواده و شاهین به عمل آوردند.

“علیخانی” در ادامه متذکر شد:به خاطر خستگی و بالا بودن سن خانواده میلاد بهزیستی به آنها نه می گفت ،ما فقط خواهش کردیم تا این اتفاق روی آنتن رخ دهد.

برنامه “ماه عسل “در شب  سیزدهم ماه مبارک رمضان به موضوع سربازی اختصاص داشت.

مهمانان بخش اول دو زوج بودند که مرد ساعت ۱ ظهرامروز خدمت سربازی اش به اتمام رسیده بود.

“مهدی” که مهندس صنایع بود در عین صحبتهایش کلمه مهندس را تکرار می کرد.

بعد “علیخانی “با مزاح رو به خانم او گفت: مهدی از اونائیه که دوست داره مهندس صداش بزنند بعد با شیطنت خاصش که همراه با لبخند بود ادامه داد:بفرمایید آقای مهندس ….

“علیخانی” گفت :الان سربازی باعث شده همه تا دکترا ادامه تحصیل  بدهند بعد پدرشون بشه ۶۰ سال واز سربازی معاف شوند  همسر مهدی در پاسخ به این جمله”علیخانی” عنوان کرد: نه الان پدر باید ۶۵ سال داشته باشه تامعاف شوند.

علیخانی رو به همسر مهدی گفت: شما از کجا این قوانین را می دانید گفت از برنامه های تلویزیونی و در بین صحبتهای “علیخانی “همسر مهدی قوانین را متذکر می شد “علیخانی” دوباره با همان شیطنت اجرای گذشته خود گفت هر موقع شما درباره سربازی اطلاع داشتید صحبت من را قطع کنید و نکته خود را بگویید.

“علیخانی “اظهار کرد: من صدقه سر بابام بدلیل حضور در جبهه از خدمت سربازی معاف شدم.

بعد دو سرباز نیروی زمینی و دریایی به جمع این دو مهمان اضافه شدند و از خدمت سربازی خود گفتند.

در بخش بعدی یوسف بری ۴۰ ساله به همراه همسر دو فرزند داماد ونوه اش مهمان برنامه بودند یوسف در این سن به خدمت سربازی مشغول بود.

با این جمله پایانی علیخانی: امروز روزی بود از روزهای خدا “ماه عسل “سیزدهم به اتمام رسید.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا