اخبار حوادثخبر

بخشی از پل صدر فرو ریخته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران معتقد است که انحراف جک نگهدارنده یکی از ستون‌های پل صدر سبب انسداد مقطعی بخشی از این بزرگراه و ایجاد ترافیک سنگین در محورهای منتهی به آن شد.

خبر ریزش قسمتی از پل در حال احداث صدر در حالی تکذیب شد که سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از انحراف جک نگهدارنده یکی از ستون‌های این پل خبر داد.

pool sadr230

به گزارش نامه، صبح امروز خبری مبنی بر فرو ریختن بخشی از پل در حال احداث صدر منتشر شد که روابط عمومی معاونت عمران شهردار تهران آن را تکذیب کرد. این خبر که به صورت پیامکی دست به دست می‌شد از فروریختن بخشی از پل بزرگراه صدر در میدان نوبنیاد (بخش شرقی بزرگراه) حکایت داشت.

اما حمید هیدارن، روابط عمومی معاونت عمران شهرداری چنین چیزی را تکذیب کرد و در گفت‌وگو با «خبرآنلاین» گفت: چنین خبری درست نیست و هیچ اتفاقی در پل بزرگراه صدر نیفتاده است.

این در شرایطی است که سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران معتقد است که انحراف جک نگهدارنده یکی از ستون‌های پل صدر سبب انسداد مقطعی بخشی از این بزرگراه و ایجاد ترافیک سنگین در محورهای منتهی به آن شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به «ایسنا» گفت: مسئول مستقیم این پروژه آتش‌نشانی نیست، اما در حال حاضر دو ایستگاه ۹۷ و ۶۱ آتش‌نشانی به منظور امدادرسانی احتمالی در محل حاضرند که خوشبختانه تا به این لحظه هیچ مورد ریزش پل و حتی ترک‌خوردگی در بدنه و ستون‌ها نیز مشاهده نشده است.

ملکی با اشاره به این که این حادثه هیچگونه خسارت جانی نداشته است اضافه‌ کرد: در حال حاضر مهندسان و نیروهای اجرای این پل در محل حادثه بوده و مشغول رفع مشکل پیش آمده هستند.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در این خصوص اعلام کرد که در پی این حادثه برای بخشی از بزرگراه صدر برای مقطعی محدودیت ترافیکی اعمال شد که این محدودیت حوالی ساعت ۱۲ برداشته شد و تا لحظه مخابره این خبر تنها در باند تندرو بزرگراه صدر در محدوده نوبنیاد این محدودیت ترافیکی برقرار است.

 

منبع : نامه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا