اخبار گوناگونخبر

برنامه “علیخانی” به هم ریخت

علیخانی دفتر” ماه عسل” خود را اینگونه ورق زد :خدایا شکر که این لیاقت را همه ی ما داریم تا در این ثانیه ها که نفس هایمان قرار است منجر به غروب و لحظات افطار شود در خدمت شما باشیم …

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو وتلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان برنامه “ماه عسل” با اجرا و تهیه کنندگی  “احسان علیخانی ” پیش از ساعات افطار از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

ehsan alikhani775
علیخانی دفتر” ماه عسل” خود را اینگونه ورق زد :خدایا شکر که این لیاقت را همه ی ما داریم تا در این ثانیه ها که نفس هایمان قرار است منجر به غروب و لحظات افطار شود در خدمت شما باشیم.

علیخانی از نظرات ،نقدها ،تحسین ها ،تقدیرها و دلسوزی همه ی مردم تشکر کرد و گفت:ما امسال در برنامه خیلی ،یک نکته را برجسته نکردیم و هر روز ممکن است یک موضوع را بررسی کنیم ما به دنبال سوژه های جذاب برای شما هستیم.

برخی از نقدها و نگاههای منصفانه شما را به طور حتم پیگیری می کنیم همه ی نفس ها در “ماه عسل” دمیده می شود تا یک اتفاق خوب رغم بخورد.

امروز یک تغییر در ساختار برنامه” ماه عسل” رخ داده ،دعوت از مهمانان امروز تنها به خاطر درخواست های شما بوده است.

هرروز نگاههای ما منحصر به انتقادها و پیشنهادات شماست پیامک های شما خوانده می شود و اینقدر به جان ما غر نزنید که الکی هزینه پیامک می دهیم.

در بخش اول مادران “محمد موسوی” و” سعید” و همچنین همسر”فرهاد ظریف” از  والیبالیست های کشورمان مهمان برنامه بودند.

علیخانی در ابتدا ازمهمانان پرسید؟ ما در” ماه عسل” چه کاری انجام دهیم که شما دوست داشته باشید بعد مادر” محمد موسوی” ( والیبالیست )در پاسخ گفت:همین برنامه “ماه عسل “کار خیر و بسیار خوبیه ،اگر از من بپرسند خیرترین انسان چه کسی است ؟ می گویم احسان علیخانی،و علیخانی با خنده گفت:خانم اینجوری نگویید الان مخاطبان فکر می کنند قبل برنامه با هم هماهنگ کرده بودیم و سپس ادامه داد:خدا را گواه می گیرم که هدف من از این سوال این بود که شما دو تا نقد درشت به برنامه ما بگیرید از اینکه ما را تماشا می کنید بسیار سپاسگذارم.

در ادامه علیخانی رو به والیبالیست های حاضر در برنامه اظهار داشت: ما پس از برد ۳ بر صفر شما مقابل آلمان یک پلاتو ناب  در برنامه گفتیم ولی بعد فردای آن روز شما ۳ برصفر به آلمان باختید حداقل اگر به خاطر آبروی ما هم که شده باید ۳بر ۲ می باختید.

در حین صحبت با میهمانان” ترمه” دختر۳ ساله  “فرهاد ظریف” مدام در برنامه شیطنت می کرد .
بعد ناگهان صدای جیغ” ترمه “مهمانان  را به خنده و تعجب واداشت “علیخانی گفت :الان ناظر پخش ما می آید ومن دیگه هیچ کاری نمیتوانم انجام دهم.

هنگامی که سوال از مادیات شد” فرهاد ظریف” گفت:من به دنبال مادیات نیستم وبعد علیخانی به این مثال بسنده کرد که من نمی دانم بعضی ها بستنی می خورند و چوب آن را به عنوان خلال دندان استفاده می کنند ولی هنگام دادن  مهمانی ،غذاها را دور می ریزند من این تناقض را نمی فهم وبعد رو به دوربین گفت :خواستم دغدغه ام را مطرح کنم.

علیخانی عنوان کرد:من یک نکته باید بگم اگه نگم احساس می کنم خفه می شوم رویانیان و علی دایی ازبزرگان فوتبال ما هستند ولی این مدل رفتارشان با علی کریمی اصلا خوب نبود به نظرم خیلی بهتر باید رفتار می کردند علی کریمی و یه کم جباری مظلوم واقع شدند هر چند برنامه ما ورزشی نیست.

بعد “ترمه “مدام در برنامه می چرخید” علیخانی” با خنده گفت:مدام “ترمه “از جلوی من رد می شه و می خواد منو حرص بده آخه چرا منو حرص می دی ؟

بعد در ادامه” ترمه” زمین خورد و صدای گریه او در برنامه پیچید.

علیخانی پس از ترک جایگاه خود در پایان به این جمله اشاره کرد:که یواش بگم که مهمانان نشنوند ولی گاهی اوقات پول بیش از حد آدم ها را تغییر می دهد آکه آدم خودش هم حواسش نیست.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا